sobota, 18 maja 2013



Okładka kolejnej płyty Agnethy wydanej w 1971 roku. Znalazły się tam utwory:
1-) Många Gånger Än. (Time and Time Again).

2-) Jag Vill Att Du Skall Bli Lycklig. (I Want You to Be Happy).

3-) Kungens Vaktparad. (The King's Parade of Soldiers).

4-) Mitt Sommarland. (My Summer Land).

5-) Nya Ord. (New Words).

6-) Jag Skall Inte Fälla Några Tårar. (I Won't Shed Any Tears).

7-) Då Finns Du Hos Mig. (There You Are Beside Me).

8-) Han Lämnar Mig För Att Komma Till Dig. (He Leaves Me to Come to You).

9-) Kanske Var Min Kind Lite Het. (Maybe My Cheek Was a Little Hot).

10-) Sången Föder Dig Tillbaka. (The Song Brings You Back).

11-) Tågen Kan Gå Igen. (The Trains Can Run Again).

12-) Dröm Är Dröm, Och Saga Saga. (A Dream Is a Dream and a Story Is a Story).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz